23 Mayıs 2012 Çarşamba

keçe taç mavi... ve haftasonundan kareler...

 dün söylediğim gibi günlük böyle küçük işler yapıyorum...
buda düne ait bir çalışma ...
hazırlayıp teslim ettim hacer hanıma ...
iyi günlerde kullansın....
yanlız bunu ben çok beğendim bugünde bitane kendim için hazırlıycam...
 haftasonu havalar güzel olunca attık kendimizi dışarılara...
bir plan yoktu öylesine dolaşırken kendimiz st hilarion kalesinde bulduk...
dağın tepesinde okadar yüksek bir yerdeki hiç cesaret edememiştim gitmeye ...
ama busefer gözümü kararttım ve gittik...
birdaha gidermisin diye sorsanız HAYIR derim çünkü acayip yüksek ...
buda benim bıdık ...
verilen haritayı inceliyor...


buda orada dikkatimi fazlasıyla çeken bir uyarı....
daha fazla yazmıyorum artık siz düşünün gerisini.... 
eminim benimle aynı şeyleri düşünüyorsunuzdur....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder