21 Mayıs 2012 Pazartesi

keçe eşleştirme kartları-meyveler

hepimize keyifli ve bol kazançlı bir hafta olsun
buaralar aksatıyorum işleri...
hiç birşey zamanında olmuyor... düzen tam oturmadı maalesef..
oyüzden yazılarımda gecikiyor...
çok şey birikti aslında ama birtürlü fırsat bulup yazamıyorum....
bakalım daha nekadar sürecek...
daha önce  reyhan hanımın siparişlerinin bir bölümünü eklemiştim bakmak isterseniz burada...
bu eşleştirme kartlarıda diğer bölümüydü...
öncekinden farklı... hem boyutları büyüdü hem renkleri değişti hemde meyvelerin bir kısmı...
dün bitirebildim ancak 
umarım beğenir minik kutay...
onun için yapılacak ufak bişey daha kaldı inşallah bugün bitirebilirsem hemen kargoya verilecek....
bazı insanların işleri okadar güzel ilerliyorki hiç yormuyor insanı ve yaptıkça yapası geliyor keyifleniyorsun ya işte bu yaptıklarımda öyleydi...
ben hazırlarken hiç yorulmadım sıkılmadım....
reyhan hanım ve oğluda inşallah beğenirler.... 
keyifli zamanlar geçirmeleri dileğiyle....

3 yorum:

  1. Çok güzel fikirmiş..Ellerine sağlık sevgili Necla:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşlar. Ellerinize sağlık. Biz de bu harika ürünlerle güzel günlerde oynamayı diliyoruz...

    YanıtlaSil
  3. You гeally make it seem ѕο easy wіth уouг prеsentation
    but ӏ find thiѕ topic tо be really
    ѕomething which Ι think I ωould never understanԁ.
    It seems too сomplex and еxtremely broad for
    me. I'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

    Feel free to visit my web blog :: Get Wordpress Plugin

    YanıtlaSil