7 Mayıs 2012 Pazartesi

buzdolabı süsü... ve yolculuk vakti...

annemin buzdolabıı üzerindeki kartvizitlerin dağınıklığından ve sürekli düşüp durmasından sıkılıp hazırladım bu süsü...
farklı bir renginide kendim için hazırlıyorum...
böylelikle hem daha hoş durdular hemde her an gözönünde ve kolaylıkla okunuyor...
farklı figürlerle daha eğlenceli hale dönüşebilir ...
 ilerleyen günlerde hazırlamayı düşünüyorum....
 bilgi ve sipariş için bana yuncafe@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz...
bu gece valiz hazırlıycam ve yarın evime gitmek için yola çıkıyorum...
bikaç gün buralarda olmayabilirim....
döndüğümde herkese tek tek uğruycam inşallah...
kendinize iyi bakın.... 

3 yorum:

  1. Süper fikir ellerine sağlık :) çok cici olmuş .))

    YanıtlaSil
  2. Yaratıcı olmak bu di mi? ;-))Çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşlar
    bu arada sayfamda bir ödülün var :) beklerim
    http://annesininhobileri.blogspot.com/2012/05/benim-de-odulum-var.html

    YanıtlaSil