23 Ocak 2013 Çarşamba

keçe kapı süsü-nuhun gemisi -ATA


 Alemlere rahmet olarak gönderilen,yaratılmışların en şereflisi Peygamber Efendimiz(s.a.v)'in doğum günü olan Mevlid Kandiliniz mübarek olsun.
Dualarınız kabul,Cenabı ALLAH yar ve yardımcınız olsun.....

dün yazamadım.benim ufaklığın doktor kontrolu vardı okulada gitmeyince evde başbaşa vakit geçirdik.
bıraktım tüm işleri kenara bol bol oynadık sohbet ettik uyuduk..
iyi geldi doğrusu..
bugün ise paşa okulda bende buradayım..
son günler artık heyecan dorukta cumartesi gecesi memlektime doğru yola çıkacağım ama ilk durak izmir nasıl özledim anlatamam bol bol gezip alışveriş yapmak istiyorum...
neler yaptım neler aldım hepsini sizlerle paylaşıcam tabi...
şimdi gelelim bu kapı süsümüze..
leyla hanım daha önce benden bir kapı süsü istemişti bakamak isterseniz burada 
bu seferde torunu ATA için istedi bu kapı süsünü geçen hafta doğum günüydü 1 yaşına girdi minik ATA 
nice sağlıklı mutlu seneleri olsun inşallah...


3 yorum:

  1. Her zamanki gibi çok güzel :)

    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Seninde kandilin kutlu olsun Necla'cım..Kapı süsü çok güzel..Memleket ziyaretinde neler yaptığını bekliyorum canım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Kandilin mübarek olsun canım:)Bayılıyorum senin bu kapı süsüne,hepsi tospik tospik bakıyor oradan,anane/babaanne çok düşünceliymiş:)

    YanıtlaSil