8 Ocak 2013 Salı

keçe havluluk -KUZU

bu modeli baya bir zaman önce kendi mutfağımda kullanmak için hazırlamıştım...
ama satışa koymamıştım...
bakmak isterseniz burada
geçenlerde pırıl hanım facebookda resimlerimi incelerken denk gelmiş bu kuzucuğa ve çok beğenmiş aynısından istedi ve bende seve seve hazırladım...
hazırladıktan sonrada bu şirin kuzuğu satışa çıkardım maşallah talibleri birden arttı.
sırada 4 tane daha var hazırladıkça eğer üzerinde değişiklikler yaparsam yayınlarım artık...
sizde isterseniz emeksensine uğrayabilir yada bana yuncafe@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz...
sevgiler ...........

8 yorum:

  1. çok cici olmuş iyi fikir bence kullanışlı oluyomu peki kullandınızmı yani taşır dimi havluyu bu kuzucuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol birgülcüm.. ben bunu kendime 1 yıl önce yapmıştım ozamandan beri kullanıyorum gayet de sağlam hala bişey olmadı valla ...
      kuzucuğum beklediğimden daha güçlü çıktık anlaşılan :))

      Sil
  2. çok şeker bişey olmuş askılık.beğendim..ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Aman da pek şeker olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. çocuklar için çok şirin bir havluluk olur,ellerine sağlık,harika birşey bulmuşsun:)

    YanıtlaSil
  5. :) Yesinler o kuzuyuuuuuuu :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel,çok şirin,çok şeker birşey olmuş Necla'cım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil