21 Ocak 2013 Pazartesi

keçe doğum günü tacı KAAN

herkese keyifli ve en önemlisi sağlıklı bir hafta diliyorum...
dün geçirdiğim berbat bir geceden sonra 2 saatlik bir uykuyla size yazıyorum...
biliyorum sıkı takipçilerim ve merak eden dostlarım var..
sizler için yazıyorum ardından oğluş okuldan gelene kadar uyumaya gidiyorum...
elvan hanımın bitanecik yiğeni için hazırladım bu doğum günü tacını cumartesi partisi vardı.
umarım keyifli geçmiştir...
alttaki yıldız broşda benim doğum günü çocuğuna hediyem...
kendisi artık 6 yaşında koca bir delikanlı...
nice mutlu sağlık senelere...

4 yorum:

  1. Canım inşallah önemli birşey yoktur.Çok güzzel,eğlenceli bişey olmuş bu yaa ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok güzel olmuuş buu... Elinize sağlıık...

    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Canım hayırdır çok geçmiş olsun:(.Tac süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Çok cici bir taç olmuş Necla'cım..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil