9 Aralık 2011 Cuma

zebra kek

HAYIRLI CUMALAR
nekadar çabuk geçti bu hafta bişey anlamadım valla bi baktım cuma oluvermiş..
haftasonu evdeyiz maalesef...havalarda yağmurlu ve soğuk bakalım nasıl geçecek 
neyse gelelim tarifimize favori keklerimden biridir çok severim tadını görüntüsünü sizinlede  paylaşayım tarifini 


malzemeler:
(buradaki fincan türk kahvesi fincanıdır)
4 yumurta 
5 fincan şeker 
3 fincan sıvıyağ 
4 fincan soda 
9 fincan un 
1 vanilya 
1 kabartma tozu 
kakao




haırlanışı:
şeker ve yumurta çok iyi bir şekilde çırpıyoruz ardından sırayla diğer malzemeleri ekliyoruz..ve kek karışımının yarısını bakşa bir kaba alıp kakao ekliyoruz..yağlanmış kalıbımızın tam ortasına  bir fincan kakaolu karışımdan döküyoruz üzerine sade karışımdan bir fincan döküyoruz bu işlem kek karışımı bitene kadar devam ediyor...
180 derecede pişiriyoruz..
afiyet olsun...

5 yorum:

  1. Bir ben denemedim şu keki herhalde. Deneyenlerinkine bakıyor bakıyor iç geçiriyorum. Çok güzel olmuş canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. görüntü harika canım.çayın yanındada nasıl güzel gider.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çay saati için ideal bir fikir:))
    ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş afiyetler olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tam da bu saatte çayla ne iyi giderdi, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil