16 Aralık 2011 Cuma

burak okullu oldu ve keçe zarlar

daha önce bahsetmiştim ya burak okula başlıycak diye...
burağın hastalığı babasının acilen türkiyeye dönmesi vs vs derken buzamana kadar ertelendi ama en sonunda dün başladı okul hayatımız 
evde olduğu süre içerisinde sürekli ona anlatarak alıştırdım bu fikre oyüzden dün sabah neşeli bir şekilde bana gülümseyerek bindi servise ve gitti okula..
buraya kadar herşey normal 
tabi benim aklım sürekli tosunumda buzamana kadar hiç bukadar ayrı kalmamıştık..okuldanda aramadılar benim içime kurt düştü bikere işi gücü bıraktım soluğu kreşte aldım zaten ücretini ve kaydını yaptırmamız gerekiyordu eksik bikaç evrak vardı onları verme bahanesiyle gittim bizimkide tam kapının karşısındaki koltuğa oturmuş bekliyordu parka çıkma saatleriymiş ve burak önden gidip oturmuş koltuğa tabi kapı açılır açılmaz beni görünce atladı boynuma ve birdaha ne yaptıysam bırakmadı mecbur kalıp eve getirdim 
busabahta ufak bir kıyamet koptu gitmemek için elinden geleni yaptı ama zorlada olsa biraz ikna ettim ağlaya ağlaya gitti ama içim parçalandı aklım hala onda 
gitmeden önce konuştuk kreşi seviyormuş öğretmenini oyuncakları seviyormuş 
sadece benden ayrılmak istemiyormuş 
alsam kreşten yanımda hiçbirşey öğrenemiyor hatta zararım dokunmaya başladı farkındayım sosyalleşmesi lazım 
gitmeye devam etse bu ağlamalarına yüreğim dayanmıyor
ne yapmam gerekiyor bana akıl verin ne olur ...?
sizin çocuklarda böylemiydi nasıl alıştılar anlatırmısınız ...?


 yukarıdaki keçe zarları yazı resimsiz olmasın diye ekledim  öyle boş bir zamanımda yapmıştım araba süsü olarak
sizde isterseniz mail adresime yazabilirsiniz 
yuncafe@hotmail.com 


 

6 yorum:

  1. ay kuzum kıyamam .çocuklar bize çok bağımlı oluyorlar bir de tek çocuksa daha çok bağımlılar benim kızımda böyleydi bazen tatile gidince anneannesie bırakıp yalnız takıldım bunun faydasını şimdi görüyorum arkamdan ağlamıyor ama eve dönene kadar aklım hep kızımda oluyor.inşallah paşamda alışır annesi üzülme sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Okul hayırlı uğurlu olsun, ikiniz de alışacaksınız bir süre sonra biz seneye düşünüyoruz artık:)

    YanıtlaSil
  3. biz bir sene ağlayarak gittik desem, her sabah ayrılıklarımız bir sancıydı desem. ama şimdi alıştık. hatta ayrılması kolay oolsun diye içeri girmeden kapıda vedalaşıyoruz. alışacak ama kolay ama zor bir şekilde alışacaklar.

    dediğin gibi ordayken sorun yok. tek sıkıntı ayrılık anı.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı uğurlu olsun okulumuz...kızımla bende kısa bir süre bu sorunu yaşadık ama alıştı şimdi sabahları benden önce uyanıyor..bu hafta rahatsızlığı sebebiyle gidemedi kreşede arkadaşlarımı özledim öğretmenimi özledimmm diye yedi bitirdi beni:)) biraz zaman lazım ikinizede kısa bir süre sonra hoplaya zıplaya gidecektir..Allah yardımcın olsun hayırlı cumalar canım.

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun allah kolaylık versin araba süsünüzü çok beğendim harika olmuş

    YanıtlaSil
  6. keşke ilk günden gitmeseydin arkadaşım yaa:( alışacak zamanla inanıyorum. çocuk bakacak hep yaştları, oyun var, faaliyet var sevecek. Belki kurallar zor gelir ilk zamanlar oda çabuk geçer. sen sağlam dur hemen pes etme:) sevgiyle

    YanıtlaSil