3 Ağustos 2011 Çarşamba

kazandibi

herkese hayırlı ramazanlar diliyorum öncelikle..
evet kısa bir tatilin ardından tekrar buralardayım ..yazmayı çok özledim gerçekten ve şimdi nereden başlıyacağımı bilemiyorum doğrusu..
ilk olarak arkadaşlarla güzel bir tatil geçirdik bol bol gezdik yedik içtik eğlendik dolu dolu 5 gün geçirdik..bununla ilgili resimleri ilerleyen zamanlarda ekliycem çünkü fotoğraf makinamın şarjı bitince arkadaşın makinası ile devam ettik giderken yanımıza bilgisayarımızı almadığımız için fotoğrafları alamadan ayrılmak zorunda kaldık...en kısa zamanda alıp sizinle paylaşıcam inşallah..
buaralar ise ramazanın telaşıyla siparişlere biraz ara verdim malum sıcaklar ve burak yeterince zorluyor beni..birde oruç tutunca hiç içimden gelmiyor doğrusu 
burak dedimde aklıma geldi artık iyice alıştı geceleri dahi altını bağlamıyorum ilk zamanlar bikaç kaza geçirdik ama şimdi bana bile söylemeden gidiyor tuvalete hiç bukadar kolay olabileceğini tahmin etmemiştim doğrusu..nasıl rahatladık özelliklede ben anlatamam birde şu biberon olayını bitirsek süper olucak...
neyse lafı fazla uzatmadan dün iftar soframızda olan tatlımın tarifini vermek istiyorum deneyin pişman olmazsınız süper bir lezzet 


kazandibi
malzemeler:
1 litre süt 
1 su bardağı şeker 
3 yemek kaşığı nişasta 
3 yemek kaşığı pirinç unu
1 vanilya 
yakmak için pudra şekeri 


hazırlanışı:
tüm malzemeyi vanilya hariç bir tencerede kaynayana kadar pişirip ocaktan aldıktan sonra vanilyayı ekliyoruz ve pudra şekeri serptiğimiz  ısıya dayanıklı bir kalıba döküyoruz ve kısık ateşte sürekli çevirerek pudra şekerini yakıyoruz ardından bir kenarda ılınması için bekletiyoruz sonrasında buzdolabında 3-4 saat soğumasını bekliyoruz dilimledikten sonra spatula yardımıyla alıp servis tabağına yanık kısmı üste gelecek şekilde koyuyoruz..
afiyet olsun

2 yorum:

  1. tekrardan merhaba ellerinize sağlık diliyorum çok sevdiğim bir sütlü tatlı:)))

    YanıtlaSil
  2. tatlı güzel görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil