4 Ağustos 2011 Perşembe

bebek şekeri

herkese tekrar hayırlı ramazanlar diliyorum..
daha önce dediğim gibi sıcaklar ve oruç dolayısıyla yeni şeyler üretemiyorum daha önce yaptığım ve teslim ettiğim işler var sanırım bir süre  bunları yayınlıycam hem arşivi temizlemiş olurum hemde bu bahaneyle biraz dinlenirim..
resimdeki kalplerde bebek şekeri olarak hazırladıklarımdan annemiz bu dört rengi beğendi ve bende hem bebek şekeri hemde magnet olarak hazırlayıp çoktan teslim ettim ama ancak fırsat bulabildim paylaşmaya 
sizde isterseniz şuan pasajda 
veya yuncafe@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.. 
buralarda son zamanlarım artık 15 gün sonra bir aksilik olmazsa inşallah kıbrısta yeni evimde olucam arada yine sizi biraz yanlız bırakıcam tekrar yazmaya başlamam ev temizliği netin bağlanması benim düzeni oturtmam sanırım bayramdan sonrasını bulucak
şimdilik benden bukadar herkese keyifli bir haftasonu diliyorum...
sevgiler

2 yorum:

  1. her işin rastgelsin canım sağlıkla gidip yerleşin. yeşil adaya kucak dolusu sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. mutluk sağlık ve huzurla yerleşmen dileklerimle sevgiler diliyorum ayrıca bu şekerler bana kanatlı kalp melek hissi verdi ellerine sağlık cnm:)))))

    YanıtlaSil