18 Nisan 2011 Pazartesi

pembe abajur

herkese iyi haftalar diliyorum..ne kadar çabuk geçiyor zaman yetişemiyorum artık bugün okadar güzel bir hava varki burada sabahtan attık kendimizi parka yorulduk acıktık şimdi evdeyiz..
hazır burak uyumuşken bende yazımı ekliyeyim istedim..
daha öncede yazmıştım bu aldığım abajurları çok oldu süsleyeli bunları ama ancak sıra geldi eklemeye..sade basit bir süsleme oldu
aslında kelebekli bişeyler düşünmüştüm bunlar için vazgeçtim sonradan böyle çok hoşuma gittiler valla
sırada süslenmeyi bekleyen birkaç çerçevem var onlardan birinde deniycem kelebekleri nasıl olucak bakalım..
buaralar magnetlere fena takmış durumdayım aklımdakiler bitene kadar devam sonra çerçeve ler gelecek araya siparişleri sıkıştırıyorum...
baya bir sipariş birikti valla allahtan arkadaş çevremden geliyorlar da bekletsemde sorun olmuyor şuanki üşengeçliğimin hepsi farkında üstüme gelmiyorlar sırayla başlayıp bittikçede sizinlede paylaşıcam inşallah
bunlarda pembeli olanlar pasajda yerlerini aldılar şimdide size kendilerini beğendirmeye geldiler
bakalım beğenecekmisiniz..

6 yorum:

  1. Ohh ne güzel bugün puslu İzmir'in havası yağmur yağsam mı diye düşünüyor.
    Sizin adınıza sevindim:)
    Abajurlar çok şeker olmuş güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. unutmadan canım duyuruyu blogunda veya facede de yapmalısın..Katılmana çok sevindim.Görüşmek üzere sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ben çok beğendim, sade ama şık. :)

    ELlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlıııkkkk...çok güzel olmuş...
    ps: naçizane fikrimi belirtmek isterim müsadenle....abajurun kahverengi tahta olan kısımlarını da pembeye boyasan tam genç kız odasına göre olur bence...hemde renkler daha uyumlu olur sanki....sevgiiilleeerrr...:)

    YanıtlaSil
  5. dilek:canım çok güzel bir fikir bu paylaştığın için çok saol ama boyama ile ilgili ne bir fikrim var nede malzemem birde fazla kurcalamak istemedim orjinalliğini bozmamak için

    YanıtlaSil
  6. necla bol satışlar öncelikle .ne güzel siparişlerin çok olur inşallah okuyunca senin adına sevindim.bu abajurdan bendede vardı ama çocuklar oyuncak edip parçaladılar evet yanlış yazmadım :)parçaladılar bende şimdi farklı şekilde kullanıyorum:)kendim süslemiştim senin gibi:)
    boooll kazanlar tekrardan

    YanıtlaSil