15 Nisan 2011 Cuma

keçe magnetler


bikaç gündür blogumun dış görünüşüyle ilgileniyorum..çokda bişey yapamadım ama eskisinden iyi oldu sanırım..
araştırıp öğrenip yine bikaç değişiklik yapmayı düşünüyorum bakalım...
bunu bir kez daha anladım maalesef kendi işini kendin göreceksin bu bir gerçek..içimden yazmak bile gelmiyor ama blog tutma amacımı düşününce hadi diyorum devam et necla takılma böyle küçük şeylere...
neyse bu cici şeyler aslında burak için yapıldı
buzdolabını kurcalamayı çok seviyor..ben mutfaktayken oda dolapla vakit geçiriyor kendince bende sıkılmasın arada eğlensin diye bu magnetleri yaptım çokda sevdi devamı gelecek bunların kalıplarını çıkardım dikilip yapıştırılmayı bekliyorlar

PENGUENİMİZ
GÜNEŞİMİZ
TAVUĞUMUZ
KEDİMİZ

8 yorum:

  1. Hepsi bir birinden güzeller, temanda çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Canım blogunun görüntüsü çok hoş olmuş bence.Bir önceki yazında yardım istemişsin ben görmemişim kategori olarak ayrılmıyor maalesef sadece sayfalar yapabiliyorsun benim blogta üst kısımda olduğu gibi bunu da gadget ekle bölümünde sayfalar sekmesini koyarak halledebilirsin.
    Blog arka plan istiyorsan blogtemplest diye bir site var orada çeşitli temalar var istediğin birini seçebilirsin.
    Alt kısımda görünen eski yazılar için de http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget bu adresten yararlanabilirsin canım.
    Sormak istediğin birşey olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
  3. neclacım yaptıklarını çok beğendim.siteminde haklısın canımbenim ben dün gördüm ama cevap yazamadım bildiğin üzre oğlum ben sezonun boğazı kötü ve de akşam misafirim vardı fazla ilgilenemedim:(
    gerçi dün ilk gördüğüğmde yardım aldığını düşündüm zira bloğun görüntüsü değişmişti ve de çok şirin olmuş .hatta oooo blog yapmışsın diye takılcaktım ama vaktim olmadı.artık msn görüşüp bildiklerim konusunda yardım ederim(çok iyi olmasamda:) çünkü benimkinide bir blog arkadaşım şifremi alarak o düzeltti:)
    şimdi de bu yazıyı kaçak göçek yazıyorum çünkü annemle babam gelecek bişeyler hazırlıyorum sonra grüşürüz

    YanıtlaSil
  4. sezobigo:önemli değil canım söylemiştin zaten hastayız diye tekrar çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize

    şengül:saol canım

    ikiz annesi:önemli değil canım buaralar alınganlığım üstümde ya naz yapıyorum işte

    ülkü:canım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. pardon arkadaşım yaaaa...ben dün biraz kötüydüm..ruhen:) magnetlere bayıldım...süper olmuşlar..ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. ya içime işledi yazdıkların bak annemler gitti yine geldim.gece gireblilirsem msn yardım için giricem lütfen canını sıkma ama şunuda belirteyim benim yardımımdan hayal kırıklığı yaşayabilirsinde:)))
    neyse görüşürük gitmem lazım malesef

    YanıtlaSil
  7. Çok sevimliler.Ben de dün gece bir penguen yaptım .Benimki de çok sevimli oldu ama henüz fotograflamadığım için yayınlayamadım.Şimdi aklımda red kit var onu yapıcam.Çok heyecanlandırıyor bu keçeler beni :))).

    YanıtlaSil