25 Mart 2011 Cuma

kapı süsü 4

haftanın sonu geldi bile nekadar çabuk geçiyor buzaman..vakit yetmiyor bana bir çırpıda geçiyor yaz gelsin istiyorum artık hemen hemen her sabah yağmurlu bir güne uyanmaktan sıkıldım artık..
böyle deyip gidiyorum 1 hafa kadar evimden uzakta olacağım buraya yazarmıyım bilmiyorum ama haber vermek istedim merak etmeyin diye
evime döndükten sonra yarım kalan işlerim var ilk olarak onlar bitecek ve sizlerin huzuruna çıkacak
gelelim kapı süsüne...
yine sipariş üzerine çalıştığım bir ürün sahibinin kapısını süslemeye başladı bile..
sizde isterseniz pasajımdan alabilir yada bana buradan ulaşabilirsiniz..istediğiniz renklerle çalışılır

2 yorum:

  1. Çok hoş bir kapı süsü olmuş canım eline sağlık.
    İşlerin için de kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir kapı süsü olmuş.bu hafta zamnın nasıl geçtiğini bende anlamadım ömür geçiyor bitiyorrrr

    YanıtlaSil