21 Mart 2011 Pazartesi

eğlenceli masallar


herkese mutlu bir hafta dileyerek başlıyorum...
haftanın bu ilk gününde burağın çok ilgisini çeken ve severek kurcaladığı bu kitabı tanıtmak istedim sizlere
arabalardan sonra ilk defa farklı birşeyle ilgilendi bıdığım bu kitabı çok sevdik.
gerçi insan gibi oturup anne okusun çocuğuda güzel güzel dinlesin diye alınan bir kitap ama nerde bizimkini tutabilene aşk olsun..
yeni bir taktik geliştirdim bende burak uyurken ben bir masalı okuyup iyice ezberliyorum burak uyanıpta yemek yedikten sonra geçiyoruz kitabın başına okuduğum masalla ilgili resimli bölümü açıyorum ve resimlere bakarak başlıyorum masalı anlatmaya çok hoşuna gitti bu tatktik artık bölye...
kitapta masalların sonunda o masalla ilgili güzel etkinlikler var ama burak için biraz erken sanırım daha çok 4-5-6 yaş grupları için hazırlanmış gibi geldi bana ama üzerinde çalışırsam belki birçoğunu yapabiliriz...
tüm annelere tavsiye ediyorum
bu kitap gerçekten masalları çok güzel çocuklara çok şey katacağına eminim
kitabın içerisinde 52 masal ve bu masallarla ilgili 104 etkinlik var timaş yayınlarından çıkan bir kitap ve çocuk gelişim uzmanları tarafından hazırlanmış..
fiyatıda çok uygun..bu kitabı kitapyurdu.comdan aldım heray burak için bir kitap belirliyorum ve buradan alıyorum bu kitabı geçen ay almıştım buay aldıklarımda bugün elime ulaşıcak onlarıda en kısa zamanda paylaşırım..geçmiş aylarda aldığım kitaplarda çok güzel onlarıda daha sonra yayınlayacağım

şimdi gelelim üstteki fotografa
babamız tam bir futbol hastası oyüzden her akşam şu muhabbet vardır
işten gelir gelmez bugün bilmem kimin maçı var mutlaka izlemem lazım der bende bugün şu dizi var mutlaka izlemem lazım diye bir yarım saat uğraşır dururuz..
ama nerden bileyim benim ufaklığında yavaş yavaş babasının yolundan ilerlediğini geçen akşam yemekten sonra mutfağı toparlarken eşim o sırada kantine kadar gitmişti eksikleri almak için burakda almış kumandayı eline (tv açmayı biliyor ya ) nerden bulduysa bu kanalı açmış izliyo oturma odasına geldiğimde vaziyet bu haldeydi tabi babamız keyiften havalara uçtu..
anlıycağınız 2-1 maçı kaybettim:)))

6 yorum:

  1. resime inanamadım ama 2-0 yenik olmana inanmak istemedim çünkü futboldan nefret ederim allah kolaylık versin:)
    kitabı merak ettim almak istiyorum masal kitabı galiba bunu alıcam tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. bizimki bu kitabın 34. sayfasındaki palyaçoya taktı. ayracı da oraya koydu bilmiş bıdık :)

    YanıtlaSil
  3. erkek çocuğu..bunların bence genlerinde var...ne yapmak lazıımmm? hemen bir kız dünyaya getirmek lazım ki durum 2-2 olsun:)

    YanıtlaSil
  4. sezogibo: masal kitabı canım ama çok zekli benim bile çok hoşuma gitti..
    şu maç konusunu ne yapıcaz hiç bilmiyorum valla ikiside hastası

    küçük mucizem:çok güzel ama dimi resimler bide rekli olsaydı daha güzel olurdu ama böylede seviyorlar

    dilek: sorma valla tek kaldım buyaz tayinciyiz yeni yerimize yerleşelim kardeş gelicek zaten burağa inşallah dediğin gibi olurda kızım olur bende çok istiyorum..hayırlısı

    YanıtlaSil
  5. eşinizle meslektaşız sanırım...ne güzel siz bu yaz tayincisiniz ha? darısıbaşımıza artık hayırlısıyla:)

    YanıtlaSil
  6. Hiç şaşırmadım,arkadaşların dediği gibi erkek çocuk işte,babasının yolundan gidecek.Asıl tuhaf olan benim Kızın da babasının izinden gidiyor olması:)üstelik ben de iki kız var:(

    YanıtlaSil