28 Ekim 2013 Pazartesi

keçe kapı süsü-UZAY

keyifli haftalar diliyorum herkese...
bu haftaya yeni bir modelle başlıyorum.
burcu hanımın minik oğlu için hazırladım bu kapı süsünü.
bebeğin adı uzay olunca dünya ve uzayı hatırlatan figürlürden oluşan bir kapı süsü istedi ve ortaya bu sonuç çıktı..
güle güle kullansınlar...
buarada canımı sıkan bir olay oldu haftasonu.
insanlar niye bukadar duyarsız ve acımasız bir kez daha anlıyamadım.
bayanın biri tüm ürünlerimi kusura bakmayın bu kelimeli kullanmak istemezdim ama başka kelime bulamıyorum.çalmış renklerine varana kadar bütün kapı süslerimden yapıp bu vesileyle bir güzel siparişleri alıyor.kendisine ulaşıp bari esinlendiğiniz adresi belirtin dedim kibarca ama tenezzül edip cevap yazma zahmetine bile katlanmadı.
tamam hepimiz birbirimizden etkileniyoruz yeri geliyor müşterilerimizin yönlendirmeleriyle neredeyse birbirinin aynı işler çıkıyor ortaya ama en azından bir iki küçük değişiklik mutlaka yapıyoruz aynısı olmasın diye. bu hanımın yaptığı resmen hırsızlık.
yazık acıyorum kendisine..
ismini özellikle yazmıyorum. hergün yaptıklarımı kopyalamak için mutlaka uğrayan biri oyüzden bakalım bu yazdıklarını üzerine alacak mı..?
benim istediğim sadece teşekkür etmesiydi....

3 yorum:

  1. harika olmuş gerçekten, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Yine güzel bir model çıkartmışsın ortaya.Ellerine sağlık arkadaşım.Başına gelen olayı da dert etme derim..Onlar hayatımızda hep varlar .İstersen hazırcı diyelim onlara...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil