10 Aralık 2012 Pazartesi

keçe anahtarlık-çınar yaprağı

yeni bir hafta ...
ve herkese merhaba....
kendimi biraz daha iyi hissediyorum. ve biten işlerde daha fazla birikmeden sizlerle paylaşmak istedim...
ilk olarak elif hanımın oğlu çınarın partisinde kullanmak için istediği bu şirin anahtarlıklarla başlıyorum...
baştan söyliyeyim resimler gecenin çok geç bir vakti çekildiği için biraz kötü kusuruma bakmayın

çınar yaprağı şeklinde anahtarlık istedi ...
ve geri kalan tüm ayrıntıyı bana bıraktı..
bende her renkten 10 ar adet hazırladım...
üzerlerinede uğur böceklerimizi ekledim ve çok şirin oldular 

bunlarda tüllenip isim etiketi eklenmiş hali...


 keyifle dağıtılsınlar inşallah...

burada buayki hediye facebook sayfamda katılmak isterseniz.. buyrun.
www.facebook.com/keceurunler



3 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar Necla'cım..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel düşünmüş annesi,ismiyle uyumlu harika:)Sen de çok güzel yapmışsın,uğur böceği de cuk oturmuş süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ilk karede algılayamadım ama dikkatli bakınca anlaşılıyor:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil