20 Haziran 2012 Çarşamba

keçe bebek şekeri ve altın yastığı -LEYLA.....

 dün bitirip teslim ettiğim leyla bebeğin şekerleri.....
zeynep hanım doğacak yiğeni için hazırlattı tüm bu işleri....
leylanın annesi henüz görmedi uarım beğenilir....
 doğumuna az bir zaman kaldı sağlıkla dünyaya gelsin inşallah...
buda leyla hanımın takı yastığı.... 
daha öncede leyla için kapı süsü hazırlamıştım bakmak isterseniz BURADA 
annesi içinde loğusa tacı yaptım oda BURADA 
böylelikle leyla hanım için hazırladıklarımın sonuna geldik....
LEYLA VE ANNESİNE SAĞLIKLI VE KOLAY BİR DOĞUM DİLİYORUM....
bana ulaşmak için adresim 
yuncafe@hotmail.com....

5 yorum:

  1. iadeyi ziyarete geldim:))çok güzel şeyler hazırlamışsınız ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Ben,Leyla bebeğin annesiyim.
    Zeynep söylemişti ama bu kadarını beklemiyordum.İnternet sitenizden hazırladıklarınızı gördüm bayıldım.
    Teşekkür ederim ellerinize sağlık:)
    HATİCE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim... zayenp hanım çok anlattı sizi ve bebeğinizi...
      çok özel olsun istiyordu elimden geleni yaptım...
      beğenmenize çok sevindim....

      Sil
  3. Ellerinize saglik, ne hos olmuslar. Hele de taki yastigina bayildim.

    YanıtlaSil