11 Haziran 2012 Pazartesi

keçe anahtarlık-ev

herkese keyifli bol kazançlı bir hafta diliyorum....
sıcaklar iyiyce etkisini gösterdi artık... burada haftasonu 36 dereceydi...
ee bukadar sıcak olunca yapılacak en iyi şey deniz keyfi...
bizde haftasonu öyle yaptık...
hal böyle olunca tabi işlere biraz ara verdim bekleyen siparişleri birazcık daha erteledim...
bugün inşlaah birçoğunu tamamlayıp teslim edicem...
neyse...
bu anahtarlıklardan daha önce yapmıştım hatırlarsanız...
bakmak isterseniz burada 
bunlarda değişk renkleri... 
geçen hafta aylin hanım için yapıldı  ve kendisine teslim edildi...
kardeşlerine hediye edicekmiş...
sahipleri güzel günlerde kullansınlar inşallah...
renki renkli hazırlaması okadar keyifliydiki...
seviyorum böyle rengarenk işleri....
bunları hazırlarken birer tanede fazladan hazırladım...
sizde isterseniz bana yuncafe@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz...

1 yorum: