30 Nisan 2012 Pazartesi

kendime hazırladığım keçeden minik saç tokaları

herkese keyifli bir hafta diliyorum...
dönüş vakti yaklaştıkca benimde hazırlıklarım devam ediyor 
haftasonu kısacık kestirdim saçlarımı... yazın kısa saçı seviyorum 
bana göre biraz bakımı daha zor ama yazın iyi oluyor...
değişklik olsun diye 
seviyorum böyle küçük tokaları... 
her renginden mevcut...
ilk önce şu siyah olanları bir araya toplayıp üzerlerine keçeden fiyonk yaptım ve kıyafetlerime göre takıyorum...
sizlerde görün diye ekledim bugün...
yarım kalan işlerimi bu hafta bitirmeyi planlıyorum ki bitmeside lazım daha eve gidip bahar temizliği yapacağım için hiç vakit bulamıycam....
inşallah bir aksilik çıkmazda herşey zamanında biterse kalan diğer toklarıma değişik süslemeler yapmak istiyorum...
neyse çok konuştum yine... 
dişçiye gitmem lazım... 
kendinize iyi bakın 
hepinizi çok öpüyorum....

2 yorum: