24 Nisan 2012 Salı

keçe kalp anahtarlık....

merhabalar...
en sonunda nişanımızı yaptık....
allah mesut etsin...
günlerdir stresten uykularım kaçtı ...
kendi nişanımda bile bukadar gerilmemiştim.... herşey çok güzel olsun istedim... çok uğraştım...
allah yüzümüzü kara çıkarmadı... 
çok şükür düşündüğüm ve istediğim gibi oldu herşey...
hazırlıklarımızı nişan gecemizi herşeyi resimledim sizlerle paylşamak isterdim ama gelimiz tamam dedi fakat abimden onay çıkmadı maalesef ...çok üzgünüm...
nişanımz bitti rahatladım artık dilediğimce sizleri ziyaret ederim diyordum ama ...işler biraz değişti eve dönüş biletimi aldım ...şimdide dönüş telaşı var almak istediklerim ziyaret etmek istediğim dostlarım var bakalım inşallah tüm işlerim yetişir
neyse gelelim yukarıdaki resme...
anahtarlık olarak hazırladım bu güzel kalbi ama istenirse magnet de olabilir...
bilgi ve sipariş için bana yuncafe@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz....

4 yorum:

  1. Sizi faceden de takip ediyorum çalışmalarınız çok güzel :) tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Abinin nişanı hayırlı olsun..demek izin vermedi,ne güzel bakardık fotoğraflara :-)anahtarlıkda çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  3. canımm hayırlı uğurlu olsun inşAllah ömür boyu mutluluk diliyorum abinle yengene..anahtarlık ayrı güzel olmuş emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil