23 Şubat 2012 Perşembe

keçe hijyenik pet çantası



size keçelerim bitti dedim ya ...
dün evi temizlerken buldum bu küçük küçük keçeleri siparişleri hazırlarken artan fazlalıkları bir poşete koyup atmışım bir köşeye ...
bulunca altın bulmuş gibi sevindim valla 
akşam çıkardım şöyle bir baktım neler olabilir diye... 
bisürü şey çıktı ortaya ..anahtarlıklar kapı süsü broş çiçekler... daha neler neler 
bugün dikip hazırlıycam hepsini.. ay ne çok fazlalık keçem varmış..küçük küçük parçalar ama çok işe yarıyorlar iyikide atmamışım zamanında ..
yeniler gelene kadar ben bunlardan daha neler üretirim neler..
işte o fazlalık keçelerden çıkan minik çantalar...
süslemesi biraz sade ve basit ama ben beğendim doğrusu eşe dosta hediye etmek için dursun kenarda..
BUARADA 
hediye çekilişim için pazar son gün ...
katılmak için TIKLAYIN ...

6 yorum:

  1. Merhaba, çok güzel yapmışsınız elinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. sade ve çok güzel, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. hmmm bayıldım :)) ben de yapacağım bunlardan

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar yeni bir oluşum içinde olduğumuz özel kadınlar sitemize sizi de davet ediyoruz. Güzel paylaşımlarınızı bizlere www.ozelkadinlar.com veya www.ozelkadinlar.com/forum kısmından ulaştırabilir, paylaşabilirsiniz sizi de aramızda görmekten gerçekten mutluluk duyacağız sitemizde şu an için insanlara gerçekten yararlı olabilmek adına kendini adamış 5 editör arkadaşımız bulunmakta amacımız türkiyede kadın denilince en iyi ve en güzel platformu oluşturmak umarım sizde bizlere katılarak bizi şereflendirir ve onurlandırırsınız saygı ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.keçeyi çok seviyorum süper bir madde bence.

    YanıtlaSil
  6. bayıldım bu fikre ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil