17 Şubat 2012 Cuma

keçe bebek bezi çantası

bebek bezlerini ve ıslak mendili bir arada tutmak için hazırladım ve yeni doğum yapmış arkadaşımın bebeğine doğum hediyesi olarak hediye ettim..
annesi çok beğendi ...içerisine 5 adet bez bir paketde ıslak mendil sığabiliyor...
bende çok beğendim gerçi
 bitanede farklı bir renginden kendim için hazırlıycam ilerde lazım olucak.. :)
buarada hediye çekilişim için son gün 26 şubat hala vaktiniz var...
kimse beğenmedi sanırım..
 zira dünden beri istiyorum diyen pek kimse yok ...
siz bilirsiniz merak edip görmek isteyenler için burada
 
 

7 yorum:

  1. çok kullanışlı ve şık bir armağan olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir hediye olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli ve kullanışlı.Kediye de bayıldım.Ellerinize sağlık.Renkler de çok güzel:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir hediye olmuş zira çok güzel yapmışsınız.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ne harika bir jest, düşünülmek ne güzel, güle güle kullansın, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. canım ne güzel ne hoş bir hediye arkadaşın eminim çok mutlu olacaktır fikrine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş bizim ılgazada yapayım bende müsadenle

    YanıtlaSil