26 Ekim 2011 Çarşamba

sodalı muffin

ülke olarak çok acı günler yaşıyoruz neyazıkki söyleyecek söz bulamıyorum gerçekten 
sadece
ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN 
diyebiliyorum..
bu konu ile ilgili hiçbirşey yazmıycam...özellikle yazmıycam...tasvip etmediğim beğenmediğim hatta çok kızdığım yazılar yazılıyor birkaç blog dışında kimseyi okumuyorum
neyse bu burda kalsın...
bu keki uzun zamandır yapıyorum tadı harika puf puf bir kek oluyor şiddetle tavsiye ediyorum 
malzemeler:
2 yumurta 
1 su bardağı şeker 
yarım su bardağı sıvıyağ
yarım su bardağı soda 
2 su bardağı un
1 kabartma tozu
1 vanilya 
1 yemek kaşığı kakao
yarım su bardağı ceviz içi


hazırlanıışı:
tüm malzemeyi yukarıda yazıdığım sıraya göre  çırpıp yağlanmış muffin kalıplarına döküyoruz.(ben slikon olanlarından kullandım yağlamaya gerek olmuyor ve çok pratik hiç yapışmıyor  ve 12 tane çıkıyor bu ölçüyle )
170 derecede pişiriyoruz
afiyet olsun

1 yorum: