14 Mayıs 2011 Cumartesi

tshirt süsleme

buaralar ev toplamaktan hiçbirşeye vakit ayıramaz oldum yarım kalan okadar iş varki nezaman tamamlanacak bende bilmiyorum son 1 hafta artık iyice yaklaştı zaman
cuma günü belli olucak bakalım bundan sonra nerede yaşıyacağımız..
heyecan iyice artmaya başladı uykularım kaçıyor resmen rüyalarımda hep bu tayin olayı var bakalım..
düşünmemeye çalışyorum ama elimde değil sürekli beynimi kurcalıyor istemediğim bir yer olursa diye bakalım..
cumaya kadar bütün evi toparlamam lazım ..
hemen ardından biletimi ayarlayıp memlekete gidicem yeni evime yerleşene kadarda sanırım yeni yazı yayınlayamıyacağım
gezmekten fırsat bulurmuyum bilemem dayanamam sanırım ya en azından nerelerdeyim diye yazarım sizide merakta bırakmam..
gerçi cuma günü bende moral falan kalmıycak
istemediğim bir yer olucak kiminle konuşsam bu işle alakası olan herkes bana korktuğum şeyden bahsediyor bütün umutlarım tükenmek üzere..
neyse..bırakalım bu konuyu birtarafa..sizide sıkmayayım..
bir haftadır hava 30 derecenin altına inmediği için artık yazlık kıyafetleri çıkarmanın zamanı geldi diye düşündüm...
kıyafetleri çıkarırken bu tshirt gözüme çarptı bunu yaklaşık 8 yıl önce almıştım arkadaşımın dükkanından bayaa bir yüksek fiyata hemde ve ozamandan beri yüzlerce kez yıkanmasına rağmen hala ilk günkü gibi çok rahat ettiğim bir badi sadelikten kurtarmak istedim buseferde böyle giyeyim diye netten bulduğum bu bale yapan kız resmini keçeden kesip tshirte aplike yaptım çokda güzel oldu bence
gerçi giyeceğim renkler böylece kısıtlanmış oldu ama ben çok sevdim ya..
siz...

8 yorum:

  1. Selam,
    Cuma geçti tayin ne oldu merak ettim. Umarım gönlüne göre olmuştur. Ayrıca insanlara kulak tıkamakla en mantıklısını yapıyorsun. Biliyorsun hepimiz herşeyi herkezden daha iyi biliyoruz. OOOO uzmanız. Açma kulaklarını sakın. Bende öyle yapıyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. shuba :canım önümüzdeki cuma yani ayın 20 sinde belli olucak

    YanıtlaSil
  3. tişörtünüz çok şık olmuş ellerinize sağlık..keçe aplike çok farklı bi görünüm vermiş ..bende asker eşiyim diyarbakır da yaşıyoruz bu sene tayinciydik ama istemedik keşke isteseydik diyorum çünkü olaylar artıyo burda :( herkes için hayırlısı olsun Allah sizinde gönlünüze göre versin inş.

    YanıtlaSil
  4. ben böyle hamaratlı becerikli bayanlara bayılıyorum kendimi bir an önce geliştirmemlazım çok güzel olmuş tişört

    YanıtlaSil
  5. canım sana ulaşabileğim bi adres yok benim blogdaki gmail ime yazsana

    YanıtlaSil
  6. Amaan, bilmez miyim, o tayin işleri ömrünü tüketir insanın. İnşallah korktuğun gibi olmaz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Canım inşallah gönlündeki yer olur dualarım seninle.
    T-shırt çok güzel olmuş güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  8. T-shırtün ü çok beğendim ellerine sağlık.
    herşey gönlünce olsun ve kolay gelsin canım

    YanıtlaSil