24 Mayıs 2011 Salı

son sipariş ve teşekkürler...

dün yaşadığım şoktan sonra bugün daha iyiyim alıştırmaya çalışıyorum kendimi yapacak birşey yok..
beni yanlış anlamayın planlarım ve hayallerim çok farklıydı kıbrıs ihtimali vardı tabiki ama düşünmemeye çalışıyordum..isteklerim çok farklıydı eşimin görevi gereği kıbrısta en az 1 kere görev yapmak zorunda yani eninde sonunda gidecektik ben şimdi istemiyordum sadece..
oraya giden arkadaşlarım çok mutlu çok seviyorlar eminim bende çok sevicem ama ilerleyen zamanda olsun isterdim..
dün ruh gibi dolaştım ortalarda herkes tayin olayını konuşuyor çoğu kimse memnun değil herkes şikayetçi..
ama ben en azından kıbrısın en güzel iki yerinden birine gidiyormuşum (eşimin çalışma şartları ve lojman imkanları bakımından) buna seviniyorum dublex ve büyük  bahçeli bir evim olucak  inşallah (lojmanlar hep öyleymiş)
dün bana yorum yazıp destek olan moral veren tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum yazdıklarınız okadar iyi geldiki çok seviyorum hepinizi ve çok teşekkür ederim..
eşyaları topladım pazartesi diyarbakıra gidiyorum  birkaçgün orada kalmamz lazım daha sonra memlekete anneme gidicem biraz da orada kalıcam sanırım kıbra gitmem eylül ayını bulucak o arada kısa bir tatil planımız var sonrasında  memlekette olurum oradan yazmaya devam edicem bisürü sipariş var gelip yapamamı bekliyorlar onlarla ilgilenirim artık bu resimde gördüğünüzde dünkü siparişti
bahçeye gittik burak parkta oynarken bende arkadaşlarla konuşuyordum çok sevdiğim bi arkadaşım çok ısrar etti gitmeden bişeyler yap kızıma diye belirli bişeyde söylemedi sadece busenin civcivlere bayıldığını söyleyince bende su kapı süsünü yaptım çok güzel oldu sahibine gitti bile onlarda çok beğenmişler ..
artık keçelerimide topladım pasajım tatilde..
en kısa zamanda görüşücez inşallah...

9 yorum:

  1. canım morelinin düzelmesine sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. canım benim sevindim iyi olmana herşeyin hayırlısı ben araştırdım oraya gerçekten torpilliler gidiyomuş okul sıkıntısı oluyormuş biraz ama burak daha küçük..buarada ellerine sağlık çok güzel olmuş..diyarbakır a gelince haberleşelim ..

    YanıtlaSil
  3. nalan:sayenizde canım

    hobihuzur:evet canım burdada herkes iyi torpil bulmuşsunuz diyor ama yok ki inandıramıyorsun kimseyi evet burak etkilenmiycek ona seviniyorum canım pazartesi akşam ordayım bende haber veririm

    YanıtlaSil
  4. canım neclacım biraz daha iyi olmana sevindim.hakkınızda hayırlısı olsun.telefonum biraz sorunlu arayamadımda:((
    inşallah yine görüşürüz çok öpüyorum seni ve oğlunu görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  5. Doğu'ya ve Kıbrıs'a çocuk küçükken gidip aradan çıkartmak en iyisi. İleride memnun olacaksın inşallah böyle olduğuna. Hayırlı olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. zamanla daha çok seveceksin kıbrısı göreceksin ayrılırken ben çok üzülmüştüm kıbrıstan, yine çıksa koşa koşa giderim valla. lefkoşa çok güzel hele mağosa kapalı maraş pilajına bayılacaksınız oradaki deniz hiç bir yerde yok. bahçeli ev keyfi burak için çok güzel olacak, kıbrısı gidince senden dinleriz artık hayırlı yolculuklar canım görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  7. hayırlısı olur inşallah kıbrıs güzel bir yer sevgiler her
    şey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  8. canım benim seni daha iyi gördüm dahada iyi olacak inş. sen her adımında herşey güzel olacak diye düşünki öylede olsun:)) öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. Allah hayırlısını nasip etsin.Umarım sizin için herşey çok iyi olur.

    YanıtlaSil