29 Eylül 2012 Cumartesi

burağın ilk ödevi

 geçenlerde bahsetmiştim...
ilk ev ödevimizi aldık diye...
bütün hafta ezberlemimiz için zaman tanınmıştı...
bizde çalıştık çalıştık...
ama Ey büyük atatürk e kadar gelebildik...
azimliyiz ve bu hafta sonu  bu iş bitecek...

bu resimde sınıfımızdan bir kare...
dün okuldan istedikleri malzemeleri hazırlayıp götürdüm o esnada pencereden kontol ettim oğluş ne yapıyor diye..
hemen resimledim...
öğretmeniyle birlikte oyun hamuru seçmeye çalışıyormuş....
hepinize keyifli bir haftasonu diliyorum...

10 yorum:

  1. Zaten hergün tekrarladıkça unutmalarına imkan kalmayacak, başarılı bir eğitim öğretim yılı dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım...
      öylede biz ondan daha heycanlıyız pek bir ciddiye aldık

      Sil
  2. ayyy bir yandan ne güzel diyorum bir yandan da zor işler bunlar diyorum malum onlar çalışacak diye bizde çalışıyoruz onlarla:)
    eminim sonınu getirecektir burak ,kolay gele anasıyla oğluna:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldı canım sizdede seneye başlarsınız şimdiden sizede kolay gelsin

      Sil
  3. Maşallah Burak'a,Allah sana hayırlı başarılarını göstersin oğluşunun,çok öptüm:)

    YanıtlaSil
  4. allah yolunu açık etsin kuzunun

    YanıtlaSil
  5. Insaallah tüm ömür cok basarili bir insan olur.

    YanıtlaSil