16 Temmuz 2011 Cumartesi

3 OLDUKKKKKKKKKK

herkese güzel bir gün diliyorum..
bugün bıdığımın doğum günü artık 3 yaşında koca bir erkek kendisi..
resimdeki tacı kendisi için yaptım gerçi babası hala görevde buyılda yetişemedi oğlunun doğum gününe oyüzden planladığım bir doğum günü partisi yok daha sonraya erteledim 
ama hediyelerimiz geliyor belki anneanne ufakda olsa bi parti hazırlar bize heryıl olduğu gibi...
daha sonra resimlerle anlatırım bugünü bakalım nasıl geçirmişiz
şimdilik bukadar ben bıdığıma hediye bakmaya gidiyor size keyifli bir haftasonu diliyorum 
İYİKİ DOĞDUN BEBEĞİM SENİ ÇOK SEVİYORUM

15 yorum:

  1. nice mutlu yıllara sağlık sevgi ve ağzı tadıyla inşallah iyi ki doğmuşsun minik prens

    YanıtlaSil
  2. Canım kuzucum nice yıllara sağlıkla :)

    YanıtlaSil
  3. en güzel yaşlar oğlunuzun olsun. Anne ve Babasınla daha nice güzel yaşlara erişsin :)

    sosyetepazarimm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğmuşşş iyi ki varolmuş prensin canımm.Allahımm uzuuuuun ömürler yazsın bunun içerisinde saglık huzur mutluluk ve iyiye güzele dair ne varsa yaşamasını nasip etsinnn inşallah annesiii :D

    YanıtlaSil
  5. iyiki dogdun burak mutlu saglıklı nice senelere inş...

    YanıtlaSil
  6. Doğum günü kutlu olsun minik prensinin...sağlıklı ve mutlu bir ömür onunla olur inşallah...Nice nice mutlu yıllara...
    Allah ömür versin elbet babası yanında olur...

    YanıtlaSil
  7. nice mutlu yaşları olsun inşallah =)

    YanıtlaSil
  8. Çok mutlu çok sağlıklı yıllar diliyorumm :)

    YanıtlaSil
  9. bıdığın tacı nefis olmuş, daha nice mutlu yaşlara inşallah.

    YanıtlaSil
  10. çok çok güzel sağlıklı mutlu günler görür inşallah ve bababsıyla kutladığı aynı zamanda:)
    iyiki doğurmusuz dimi necla:)

    YanıtlaSil
  11. Nice güzel sağlıklı mutlu yıllar dilerim yakışıklı prense :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel yavruya hayirli uzuuun bir ömür diliyorum. Daha nice dogum günler kutlar insaallah anne ve babasiyla.

    YanıtlaSil
  13. Nice mutlu yillara,ins hayati boyunca cok mutlu olur.


    http://modabulmacasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Oğluşunun doğum gününü kutlar, sağlıklı ve güzel bir yeni yaş dilerim.

    YanıtlaSil
  15. hayırlı, huzurlu, sağlıklı mutlu bir yaş diliyorum...kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil